Slevomat se během osmiletého působení posunul od slevového trhu k inspiračnímu portálu a s obratem přesahujícím dvě…
Slevomat se během osmiletého působení posunul od slevového trhu k inspiračnímu portálu a s obratem přesahujícím dvě miliardy korun se řadí mezi největší hráče tuzemské e-commerce. Denně ve spolupráci s partnery spouští více než 200 nabídek, na které kouká v průměru až 300 tisíc zákazníků. Celkově na Slevomatu nakoupilo již více než 1,3 milionu lidí.
Co pro vás osobně znamenají technologie?
Jedním slovem příležitost. Ale baví mě na to koukat optikou živlu: Je skvělé provozovat vodní elektrárnu, ale z řeky je občas třeba i vylézt na kámen a rozhlédnout se, aby vás proud nezanesl jinam než chcete.
Jsou Češi technologicky napřed, nebo pozadu proti ostatním státům?
Asi jak v čem. Mile nás překvapilo, že hned první den kdy jsme zavedli Apple Pay, tak tam v mžiku naskočily desítky plateb.
Jaké cíle a sny máte spojené s vaší firmou?
Mým snem je, aby bylo zcela běžné jít si na Slevomat koupit dovolenou a zarezervovat všechno od kadeřníka po výměnu pneumatik. Já sám chci být užitečný a časem zbytečný.
Jaké slovo vystihuje vaši firmu?
Svoboda.
Ladislav Veselý, COO Slevomat