U nás v Zonky vývoj nikdy nekončí. Tento měsíc jsme pustili do světa novou aplikaci, spouštíme službu Osobní skóre a v…
U nás v Zonky vývoj nikdy nekončí. Tento měsíc jsme pustili do světa novou aplikaci, spouštíme službu Osobní skóre a v srpnu jsme díky spolupráci s firmou MessageOK umístili na naši novou homepage interaktivního pomocníka, který zákazníkům radí ohledně půjček na Zonky.
„MessageOk jsme zvolili kvůli jednoduchému použití pro uživatele a snadné možnosti aktualizovat obsah bez nutného zásahu IT oddělení,“ popisuje spolupráci, v rámci které vznikl přehledný interaktivní pomocník, který klientům pomáhá ve chvílích, kdy mají nejasnosti ohledně stávající půjčky nebo žádosti o nový úvěr šéf CRM & Digital Zonky Filip Paseka.
A co víc. Nejen, že je interaktivní průvodce přehlednější, pomohl také k zefektivnění komunikace se zákazníky. „Po nasazení na hlavní stránku našeho webu pozorujeme snížení počtu příchozích chatů o 15 %, což nám pomáhá šetřit kapacity, a zároveň o 15–20 % vyšší konverzi u klientů, kteří použili pomocníka MessageOk,“ vysvětluje Paseka.
Využití kreativního řešení MessageOk nemělo za cíl jen zpřehlednit webové stránky, ale také oživit obsah webu. „MessageOk dle našeho názoru přišel se zajímavou myšlenkou zaměřit se na FAQ části webů, které na většině projektech slouží jen jako statický sklad článků. Místo toho jsme společně připravili intuitivního pomocníka, který klientům, již si chtějí na Zonky půjčit, pomáhá v navigaci po webových stránkách.
Většinu si řeší oddělení CRM samo, s minimálními náklady na IT kapacity,“ popisuje výhody Paseka.
Spolupráce s MessageOk nebyla přínosná jen pro nás v Zonky. „Finanční sektor byl pro nás novinkou,“ konstatuje zakladatel firmy Lukáš Pulda.“ Velmi rychle jsme si ale se Zonky porozuměli v tom, co přesně náš produkt řeší a s čím jim může pomoci. Hned na úvodním setkání se Zonky jsme dostali řadu nápadů na to, kde všude by mohli naši službu využít,“ dodává.
Je možné, že díky hladké spolupráci nebude interaktivní pomocník na úvodní stránce jediným společným projektem. „Do budoucna plánujeme znásobit místa, kde se naši klienti s MessageOk potkají a zároveň rozšířit počet funkcí, který usnadní zákazníkům orientaci na webu i v profilu. Jeden z cílů bude, aby se klient uměl obsloužit úplně sám. Samozřejmě jen v případě, kdy nebude chtít“ lidský kontakt.“ Pro tyto klienty se nic nemění a jsme tady pro ně i osobně,“ uzavírá Paseka.